🎁 BESPLATNO balzam za usne uz narudžbu iznad 40 € – ostvari poklon već danas! 🔥

Zaštita osobnih podataka

Društvo LAVONIO s.r.o. (60749440), Nádražní 270, 763 21 Slavičín, Češka republika, (u daljnjem tekstu „LAVONIO“ ili „mi“), kao operator internetske trgovine www.lavonio.hr, izjavljuje da se svi osobni podaci (u daljnjem tekstu „podaci“) smatraju strogo povjerljivima te se s njima postupa u skladu s važećim propisima iz područja zaštite osobnih podataka.

Sigurnost vaših osobnih podataka naš je prioritet. Stoga osobnim podacima i njihovoj zaštiti posvećujemo posebnu pozornost. U ovim Pravilima obrade osobnih podataka (u daljnjem tekstu „Pravila“) pronaći ćete informacije o tome koje osobne podatke prikupljamo, na kojem ih pravnom temelju obrađujemo, u koje svrhe ih koristimo, koliko ih dugo čuvamo i kome ih možemo prosljeđivati. U Pravilima vas također informiramo o vašim pravima u vezi s obradom vaših osobnih podataka.

Koje osobne podatke obrađujemo?

Ako koristite usluge našeg e-shopa ili fizičkih prodavaonica (tj. prodavaonica i mjesta za preuzimanje), obrađujemo različite vrste vaših podataka.

1.1. Ako kupujete

Najčešći podaci koje nam dajete potječu iz narudžbenog obrasca za proizvode ili druge usluge na našim web-stranicama. Riječ je prije svega o podacima nužnima za sklapanje i ispunjenje kupoprodajnog ugovora.

Te su nam informacije potrebne za obradu vaše narudžbe i dijele se na:

  • Identifikacijske podatke – ime i prezime; u slučaju kupnje na tvrtku i OIB/PDV ID.
  • Kontaktne podatke – e-mail adresa, poštanska adresa, adresa za naplatu, telefon, bankovni i platni podaci.
  • Podatke nastale na temelju trajanja ugovora – o kupljenim proizvodima, opsegu pruženih usluga i korisničkom segmentu.

1.2. Ako se registrirate

Želite li koristiti pogodnosti korisničkog računa, potrebna je registracija. Račun je zaštićen lozinkom koju sami birate i kojoj mi nemamo pristup; u slučaju gubitka ne možemo je poslati niti generirati novu.

U računu imate neograničen pristup svojim osobnim podacima i njihovoj izmjeni, možete pregledavati povijest realiziranih narudžbi, spremiti platnu karticu i upravljati pretplatom na newsletter.
Kupnja je moguća i bez registracije.

1.3. Ako ste primatelj marketinških poruka

Možete primati marketinške poruke o proizvodima koje ste kod nas kupili. Pretplatu možete u svakom trenutku otkazati putem poveznice u podnožju svakog e-maila ili kroz korisnički račun. Ako ste registrirani, poruke možete primati i putem SMS-a.

U tom slučaju obrađujemo:

  • Identifikacijske podatke – ime.
  • Kontaktne podatke – e-mail
  • Demografske podatke – spol, preferirani jezik (prema postavkama/ponašanju).

1.4. Ako posjetite naše web-stranice ili na njima stvarate sadržaj

Tijekom posjeta prikupljamo IP adresu, postavke preglednika i jezik, posjećene stranice i trajanje posjeta; pratimo kretanje i klikove radi personalizacije sadržaja i ponude.

Pohranjujemo i čitamo kolačiće. Obradom obuhvaćamo i podatke o ponašanju na webu te podatke iz preglednika.

Možemo vas povezati sa društvenim mrežama (priključci, dijeljenje sadržaja). Tada vam se mogu prikazivati personalizirane ponude i ciljano oglašavanje s poveznicama na naš web.

Omogućujemo stvaranje sadržaja (recenzije, ocjene korisnosti, komentari na blogu). Ako u obrascu navedete ime i prezime, ono se može prikazati uz vaš prilog. Za objavljeni sadržaj odgovorni ste vi – ne objavljujte osobne podatke koje ne želite učiniti javnima.

Web može sadržavati poveznice na druge stranice (drugi voditelji/organizacije). Te osobe podatke obrađuju prema vlastitim pravilima; nad takvom obradom nemamo kontrolu niti odgovornost.

1.5. Ako nas kontaktirate preko korisničke linije ili društvenih mreža

Pri kontaktu telefonom/e-poštom obrađujemo snimke razgovora i e-mail komunikaciju. Pišete li nam putem profila na društvenim mrežama, obrada se ravna pravilima te mreže.

1.6. Ako nam date ocjenu na stranicama za ocjenjivanje

Nakon isporuke može vam stići zahtjev za recenziju. Ako je pošaljete, partnerima prosljeđujemo:

  • Kontaktne podatke – e-mail za slanje zahtjeva.
  • Podatke iz trajanja ugovora – o kupljenim proizvodima.


U koje svrhe obrađujemo vaše podatke?

2.1. Kupnja robe i usluga

Ispunjenje kupoprodajnog ugovora – obrada narudžbe s weba, aplikacije ili linije. E-mail i telefon služe za potvrdu narudžbe i uplate, slanje e-računa, obavijesti o statusu i drugu povezanu komunikaciju.

2.2. Korisnički račun

Ako ste registrirani, ispunjavamo ugovor – upravljanje računom i pratećim pogodnostima.

2.3. Marketinške ponude

Šaljemo ponude proizvoda sličnih onima koje ste kupili. Pretplatu možete u svakom trenutku otkazati. Registriranim korisnicima možemo slati i SMS. Nakon odjave vaš kontakt nećemo koristiti u marketinške svrhe.

2.4. Personalizacija i stvaranje sadržaja, poboljšanje weba

Personaliziramo sadržaj i preporuke; obrađujemo podatke o ponašanju, izrađujemo statistike (posjećenost, učinkovitost oglašavanja), testiramo nove funkcije weba/aplikacije i sprječavamo napade. Obradom obuhvaćamo i recenzije te komentare.

2.5. Korisnička podrška i komunikacija

Radi brzog rješavanja upita i problema. Možemo vas kontaktirati (telefon, e-mail, aplikacija itd.) npr. s podsjetnikom na košaricu, pomoći pri dovršetku narudžbe, informacijama o statusu zahtjeva/reklamacije ili održavanju aktivnosti računa. Razgovore, nakon prethodne obavijesti, snimamo.

2.6. Poboljšanje usluga

Kontinuirano unaprjeđenje usluga i sustava, dodavanje funkcionalnosti, agregirane analize i poslovna inteligencija – na temelju legitimnog interesa (sloboda poduzetništva, povećanje kvalitete). Podatke maksimalno anonimiziramo.

2.7. Zaštita, sigurnost i rješavanje sporova

Osiguranje sigurnosti kupaca i sustava, ostvarivanje prava i potraživanja, otkrivanje i sprječavanje prijevara, rješavanje sporova, ispunjenje obveza prema tijelima javne vlasti.


Na kojem pravnom temelju obrađujemo podatke?

Obrađujemo ih u različitom opsegu i za različite svrhe (vidi 1 i 2):

  • a) bez vaše privole – radi ispunjenja ugovora, pravnih obveza ili zbog legitimnog interesa;
  • b) na temelju vaše privole.

3.1. Ispunjenje kupoprodajnog ugovora

Pri kupnji nastaje prijedlog za sklapanje ugovora, koji je sklopljen slanjem robe. Za ispunjenje trebamo većinu podataka iz narudžbe (vidi 1.1 i 1.5).

3.2. Ispunjenje pravnih obveza

Ispunjavamo obveze prema propisima (bez privole). Odnosi se na identifikacijske i kontaktne podatke te podatke o narudžbama (vidi 1.1).

3.3. Privola

Za slanje marketinških poruka e-poštom te za recenzije, komentare na blogu, praćenje dostupnosti, korisnička testiranja ili druge akcije. Privolu možete u svakom trenutku povući (vidi 1.3, 1.4, 1.7, 1.10).

3.4. Legitimni interes

Unaprjeđenje i personalizacija usluga, provjera zadovoljstva narudžbom, učinkovitija promocija (vidi 1.4 i 1.5). Na temelju legitimnog interesa možemo slati ponude sličnih proizvoda, osim ako uložite prigovor.


Kome prosljeđujemo vaše podatke?

U većini slučajeva djelujemo kao voditelj obrade (određujemo svrhe, sredstva i postupak obrade). Podatke prosljeđujemo partnerima samo kada je to nužno za ispunjenje kupoprodajnog ugovora (plaćanja, dostava), zbog legitimnog interesa ili na temelju vaše privole.

Podatke prosljeđujemo i izvršiteljima obrade koji ispunjavaju zakonske zahtjeve i postupaju prema našim uputama (vaša prava time nisu ugrožena). Uz privolu možemo podatke predati društvenim mrežama ili upraviteljima marketinških alata za ciljano oglašavanje.

4.1. Kategorije primatelja

  • pružatelji platnih usluga (obrada plaćanja);
  • prijevoznici (dostava robe/usluga, reklamacije, odustanak);
  • dobavljači/servisi (reklamacije);
  • partneri za distribuciju marketinških poruka (s obvezom povjerljivosti);
  • upravitelji marketinških alata (personalizacija ponude i sadržaja);
  • društvene mreže (komunikacija, priključci);
  • alati za komunikaciju s korisničkom podrškom / vanjski call centri;
  • pružatelji tehnologije i cloud usluga;
  • pravni/financijski zastupnici, sudovi (porezi, naplata potraživanja itd.);
  • tijela javne vlasti (npr. policija) radi ostvarivanja naših prava.

Ako treće osobe koriste podatke za vlastiti legitimni interes, za takvu obradu odgovorne su same prema svojim pravilima.


Koliko dugo podatke obrađujemo i kako su zaštićeni?

5.1. Razdoblje obrade

Primarno za vrijeme trajanja ugovornog odnosa (kupoprodajni ugovor), a dalje koliko je nužno za ispunjenje obveza iz ugovora i propisa. Npr. računovodstvene isprave čuvamo najmanje 10 godina.

Radi rješavanja zahtjeva i kvalitetne usluge podatke obrađujemo za vrijeme trajanja ugovornog odnosa, uključujući 1 godinu nakon isteka jamstvenog roka zbog mogućih sporova.

Podatke iz komunikacije s korisničkom podrškom (uključujući snimke poziva) čuvamo 2 godine.

Privola za marketing vrijedi 4 godine ili do opoziva. U ostalim slučajevima rok ovisi o svrsi i propisima; po isteku podaci se automatski brišu.

5.2. Sigurnost

Podaci nam se prenose šifrirano (SSL). Web i sustave štitimo odgovarajućim tehničko-organizacijskim mjerama protiv gubitka, uništenja, neovlaštenog pristupa, izmjene ili širenja. Mjere kontinuirano unapređujemo i od izvršitelja zahtijevamo dokaz usklađenosti s GDPR-om.

Pristup računu moguć je samo unosom lozinke koju ste sami odabrali; lozinke pohranjujemo u nečitljivom (hashiranom) obliku. Čuvajte svoje pristupne podatke i nakon korištenja se odjavite, osobito ako uređaj dijelite. Za zlouporabu lozinke ne odgovaramo, osim ako smo je izravno prouzročili.


Kako koristimo kolačiće?

Kolačiće koristimo za ispravan rad weba te kako bi naša ponuda bila relevantna, korisna i ugodna. Web funkcionira i bez kolačića, ali u vrlo ograničenom opsegu.

Kolačići su standardni alat za pohranu informacija o korištenju weba. Neki povezuju vaše aktivnosti do zatvaranja preglednika (tada se brišu), drugi ostaju određeno vrijeme i ponovno se aktiviraju pri sljedećem posjetu. Koristimo i tracking piksele. Podatke iz kolačića čuvamo najviše 1 godinu.

6.1. Koje kolačiće koristimo?

  • Session cookies – do napuštanja web-stranice.
  • Persistent cookies – tijekom određenog razdoblja / do ručnog brisanja.

Prema funkciji:

  • Esencijalni (tehnički i funkcionalni) – košarica, narudžba, prijava.
  • Analitički – poboljšanje korisničkog doživljaja, evaluacija prodajnih kanala.
  • Marketinški – personalizacija i ciljanje oglasa.

Koristimo ih, među ostalim, za: ispravan rad košarice i brzo dovršenje narudžbe; spremanje prijave; prilagodbu weba vašim potrebama; ograničavanje nerelevantnih oglasa. Neki kolačići trećih strana mogu podupirati naše oglašivačke aktivnosti – podaci se prosljeđuju u anonimnom obliku.

6.2. Kako ograničiti kolačiće?

Većina preglednika ih je zadano omogućila. U postavkama ih možete odbiti ili ograničiti; to može smanjiti funkcionalnost weba (npr. prijava). Možete koristiti anonimni način rada. Više informacija potražite u dokumentaciji preglednika (Chrome, Firefox, Internet Explorer/Edge, Android, iPhone/iPad) ili na https://www.youronlinechoices.com/cz/.


Koja su vaša prava i kako ih ostvariti?

Imate sljedeća prava:

7.1. Pravo na pristup

Besplatna informacija o obradi – koje podatke, u koju svrhu i koliko dugo obrađujemo, izvor podataka i kome ih prosljeđujemo. Možete zatražiti i kopiju u strukturiranom, strojno čitljivom formatu. Nakon provjere identiteta rado ćemo je dostaviti. Zahtjeve šaljite na e-mail povjerenika za zaštitu osobnih podataka info@lavonio.hr.

7.2. Pravo na ispravak

Uočite li netočnost ili nepotpunost, zatražite ispravak/dopunu na info@lavonio.hr – izvršit ćemo bez odgađanja.

7.3. Pravo na brisanje

U određenim slučajevima možete zatražiti brisanje/anonimizaciju. Ne odnosi se na podatke nužne za ispunjenje pravnih obveza, izvršenje već prihvaćene narudžbe ili zaštitu legitimnih interesa. Zahtjevi na info@lavonio.hr.

7.4. Pravo na ograničenje obrade

Možete zatražiti privremeno ograničenje obrade odabranih podataka. Zahtjevi na info@lavonio.hr.

7.5. Pravo na prenosivost

Podatke dane na temelju privole dostavit ćemo u strukturiranom, strojno čitljivom formatu. Zahtjevi na info@lavonio.hr.

7.6. Pravo na prigovor

Možete uložiti prigovor na obradu koja se provodi na temelju legitimnog interesa. Ako je riječ o marketingu, obradu ćemo odmah prestati; u ostalim slučajevima nakon procjene naših interesa i vaših prava. Prigovore šaljite na info@lavonio.hr.

7.7. Pravo na pritužbu

Neovisno o navedenom imate pravo podnijeti pritužbu nadležnom nadzornom tijelu. U Hrvatskoj je to Agencija za zaštitu osobnih podataka, Martićeva 14, 10000 Zagreb.

Kontaktirajte nas

Imate li pitanja, komentare ili zahtjeve u vezi s ovim Pravilima i obradom vaših osobnih podataka, obratite nam se u bilo kojem trenutku na info@lavonio.hr. Vaš ćemo zahtjev obraditi bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana; u iznimnim slučajevima (složenost) rok možemo produljiti za još dva mjeseca – o tome ćemo vas obavijestiti.
Možete nas kontaktirati i putem korisničke linije.

Korisnička linija: +385 407 840 047, info@lavonio.hr


Stupanje na snagu

Ova Pravila zaštite osobnih podataka stupaju na snagu 19. 10. 2025.