🎁 BESPLATNO balzam za usne uz narudžbu iznad 40 € – ostvari poklon već danas! 🔥

Opći uvjeti poslovanja

Uvodne odredbe
a) Ovim Uvjetima poslovanja definiramo odnos između naše tvrtke LAVONIO s.r.o. (60749440), Nádražní 270, 763 21 Slavičín, Češka republika, kao prodavatelja i pružatelja usluga e-trgovine na www.lavonio.hr, i vas, našeg kupca, koji s nama ulazite u kupoprodajnu obvezu.

b) Prema svim našim kupcima pristupamo jednako i pružamo im iste pogodnosti bez obzira na to jesu li registrirani korisnici ili ne. Stoga se pravila utvrđena u ovim Uvjetima poslovanja primjenjuju na sve naše kupce.

c)  Ovi Uvjeti poslovanja odnose se prvenstveno na kupnju robe u našoj internetskoj trgovini. U cijelosti se primjenjuju i na kupnju robe putem službe za korisnike.

Sklapanje kupoprodajnog ugovora
a)  Kupoprodajni ugovor možete sklopiti na daljinu putem e-shopa ili naše službe za korisnike.

b) Pri sklapanju ugovora na daljinu, samo naručivanje i slanje narudžbe na web-stranicama ili putem službe za korisnike predstavlja prijedlog za sklapanje kupoprodajnog ugovora. Narudžba je valjana 7 dana, a njezin primitak potvrdit ćemo vam e-poštom. Kupoprodajni ugovor zatim je sklopljen potvrdom prijedloga u obliku slanja naručene robe. O slanju robe obavijestit ćemo vas e-poštom.

c) Proizvode isporučujemo u količinama uobičajenim za potrebe kućanstva. U posebnim slučajevima (osobito tijekom sniženja ili rasprodaja) ovlašteni smo odrediti maksimalnu količinu koju možemo isporučiti.

d) Narudžba u internetskoj trgovini šalje se klikom na gumb „Naručiti“. Tekst uvjeta poslovanja zajedno s podacima o narudžbi arhiviramo na razdoblje od šest godina.

Odustajanje od ugovora bez navođenja razloga
a) Prema zakonu imate pravo odustati od ugovora sklopljenog putem interneta ili telefonski u roku od 14 dana od preuzimanja robe, bez navođenja razloga.

b) Želite li iskoristiti to pravo, morate nas o svojoj odluci obavijestiti u gore navedenom roku. Najbolje je poslati odluku na e-poštu info@lavonio.hr ili nazvati na +385 407 840 047. Možete upotrijebiti i obrazac za odustajanje od ugovora koji se nalazi ovdje.

c) Ako odlučite odustati od ugovora, vratit ćemo vam kupoprodajnu cijenu robe. U slučaju odustajanja u roku od 14 dana od preuzimanja robe imate pravo i na povrat troškova dostave u iznosu koji odgovara najjeftinijem ponuđenom načinu dostave. U slučaju kasnijeg odustajanja vraćamo samo kupoprodajnu cijenu robe. Navedene iznose vratit ćemo bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora. Međutim, sukladno zakonu, povrat sredstava možemo izvršiti tek nakon što primimo vraćenu robu. Novac vraćamo na isti način na koji je narudžba plaćena, osim ako se ne dogovorimo drukčije.

d) Robu morate bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja, poslati na adresu: Expandeco - Lavonio, Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, Hrvatska. Ako prodavatelj u okviru sklopljenog ugovora kupcu besplatno pošalje dodatni proizvod („poklon“), potrebno je vratiti i taj poklon. Ako kupac zajedno s robom ne pošalje i poklon, prodavatelj ima pravo odgoditi povrat kupoprodajne cijene do povrata poklona. U tom slučaju snosite troškove povezane s povratom robe.

e) Molimo imajte na umu da ste prema zakonu odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe kao posljedicu postupanja s robom na način drukčiji od onoga koji je nužan za upoznavanje s njezinom prirodom, svojstvima i funkcijom. Također imajte na umu da nemate pravo odustati od ugovora u slučaju robe izrađene prema vašim zahtjevima, prilagođene robe te robe koja je iz higijenskih razloga izvađena iz ambalaže i nije je moguće vratiti. Prodavatelj nadalje upozorava da nakon izvršenja usluge više nije moguće odustati od ugovora o pružanju usluge darovnog ili ekološkog pakiranja (ako kupac u narudžbi odabere ovu uslugu, prodavatelj nakon dovršetka narudžbe bez odgađanja pristupa pružanju darovnog ili ekološkog pakiranja).

Reklamacije
a) Ako se na robi nakon isporuke pojavi nedostatak, prodavatelj može kao naknadu ponuditi darovni bon. Također imate pravo zahtijevati uklanjanje nedostatka zamjenom ili popravkom. Ako zamjena neispravne robe nije moguća ili za nas nije prihvatljiva, imate pravo na sniženje kupoprodajne cijene, a ako je nedostatak bitan, možete zahtijevati odustajanje od kupoprodajnog ugovora. Navedena prava možete ostvariti i ako se nedostatak pojavi kasnije.

b) Odgovaramo za nedostatke robe ako se pojave u roku od dvije godine od isporuke robe ili prije isteka roka uporabe navedenog na ambalaži.

c) Roba se smatra neispravnom osobito ako nema uobičajena ili opisana svojstva, ne služi svojoj svrsi, ne ispunjava zakonske zahtjeve ili nije isporučena u ugovorenoj količini. Imajte na umu da povećana osjetljivost ili alergijska reakcija na isporučenu robu ne mogu biti razlog za reklamaciju. Također, nedostatak na poklonima i drugim gratis proizvodima poslanima izvan okvira vaše narudžbe ne smatra se nedostatkom. Slike proizvoda u našem e-shopu služe isključivo u ilustrativne svrhe i ne predstavljaju obvezujući prikaz svojstava robe (npr. ambalaža se može razlikovati zbog promjena proizvođača).

d) Na sva pitanja u vezi s reklamacijama rado ćemo odgovoriti na info@lavonio.hr ili +385 407 840 047 Reklamiranu robu šaljite na adresu Expandeco - Lavonio, Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, Hrvatska zajedno s ispunjenim reklamacijskim obrascem koji možete pronaći ovdje. Molimo da u obrascu navedete o kojem se nedostatku radi i kako se manifestira, kao i svoje zahtjeve u vezi sa načinom rješavanja reklamacije.


e) O tijeku reklamacije obavještavat ćemo vas, posebno o zaprimljenju, prihvaćanju ili odbijanju, e-poštom ili telefonom.

f) Odluku o reklamaciji donijet ćemo bez odgađanja. Rješavanje reklamacije, uključujući uklanjanje nedostatka, neće trajati dulje od uobičajenih 30 dana. U suprotnom imate pravo odustati od kupoprodajnog ugovora. Nužno je da osigurate punu suradnju kako bismo poštovali navedeni rok.
g) U slučaju opravdane reklamacije snosimo troškove povezane s povratom robe.

h) Prodavatelj kupcima nudi mogućnost kupnje usluge „Prioritetna reklamacija“. Ova se usluga odnosi isključivo na reklamaciju isporuke pošiljke. Prioritetna reklamacija znači ubrzano rješavanje reklamacije isporuke u situaciji kada paket nije dostavljen ili je zaprimljen oštećen. Ako je kupac ovu uslugu kupio u okviru narudžbe, njegova reklamacija isporuke bit će riješena najkasnije treći dan nakon što kupac prijavi reklamaciju prodavatelju, uključujući dostavu potrebne dokumentacije. U okviru prioritetne reklamacije prodavatelj će kupcu poslati potpuno nove proizvode. Ako kupac ne inzistira na slanju novih proizvoda, prodavatelj se može s kupcem dogovoriti o kompenzaciji u obliku bona s popustom za sljedeću kupnju. Ako kupac navedenu uslugu ne kupi u okviru narudžbe, reklamacija će biti riješena u zakonskom roku.

Načini plaćanja i isporuke
a) Način plaćanja i isporuke možete odabrati među mogućnostima koje nudimo. Prije slanja narudžbe informirat ćemo vas o odabranom načinu plaćanja i isporuke te o povezanim troškovima. U slučaju odabira internetskog plaćanja karticom, kupac je svjestan da će plaćanje s kartice biti izvršeno u trenutku transakcije.

b) Trenutačno ponuđene načine plaćanja i isporuke te njihove cijene možete pronaći ovdje.

c) Navedeni rokovi isporuke imaju informativni karakter i temelje se na očekivanim rokovima isporuke prijevoznika.

d) U pojedinim slučajevima zadržavamo pravo isporučiti robu bez naplate troškova dostave.

Razno
a) Našim kupcima pružamo razne popuste i darove, kao i različite bonove. Njihova se uporaba ravna pravilima o kojima kupca obavještavamo u svakom pojedinačnom slučaju. Ako nije drukčije navedeno, svaki se popust ili darovni bon može iskoristiti jednom, a pri kupnji se može primijeniti samo jedan bon istog tipa. Ako nije drukčije navedeno, popusti se ne zbrajaju. Ako je vrijednost darovnog bona veća od vrijednosti kupnje, razlika se neće prenijeti na novi bon niti će se neiskorišteni iznos isplatiti.

b) U vezi s kupnjom možete primiti upitnik treće strane radi ocjenjivanja proizvoda. Svoje iskustvo s kupnjom i robom možete podijeliti s drugima. Bit ćemo zahvalni ako ispunite upitnik.

Osnovne informacije

a) U skladu sa Zakonom o evidenciji prodaje prodavatelj je dužan izdati račun kupcu. Prodavatelj je također dužan evidentirati prodaju kod porezne uprave online, a u slučaju tehničkih poteškoća najkasnije u roku od 48 sati.

b) Iako takav slučaj ne očekujemo, u slučaju spora možete se, kao potrošač, obratiti Centru za mirenje Hrvatske obrtničke komore (http://www.hok.hr/centar_za_mirenje) radi izvansudskog rješavanja spora s nama.

c) Ugovor će biti sklopljen u Republici Hrvatskoj i uređivat će se pravom Republike Hrvatske.

d) Sve cijene proizvoda i usluga navedene su s PDV-om važećim u trenutku slanja narudžbe. Ako dođe do promjene stope PDV-a prije sklapanja kupoprodajnog ugovora ili prije slanja robe, kupac je, s obzirom na odabrani način plaćanja, dužan podmiriti eventualnu razliku u kupoprodajnoj cijeni, ili će prodavatelj bez odgađanja e-poštom zatražiti suglasnost kupca za naplatu više cijene.

e)  Slanjem narudžbe pristajete na slanje računa u elektroničkom obliku. Elektronički račun šaljemo zajedno s e-porukom o otpremi narudžbe. Ako želite račun u papirnatom obliku, obavijestite nas i poslat ćemo ga zajedno s naručenom robom.

f)  Sve navedene cijene, uključujući akcijske, vrijede do opoziva ili do isteka zaliha.

Stupanje na snagu

Ova Pravila zaštite osobnih podataka stupaju na snagu 19. 10. 2025.